Notebook pro Linux - par otazek

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Pátek Červen 17 05:50:12 CEST 2005

Jan Klugl wrote:
> [uz pres tyden [mozna dele, dlouho jsem tam nebyl] se nemuzu dostat na
> root.cz, RH9, Mozilla: Redirection limit for this URL exceeded. lynx:
> cykli mezi www.root.cz a u.iinfo.cz, nakonec to taky neotevre, hu ted
> kdyz jsem to zkusil 2x po sobe tak to proslo. links jen ukaze prazdnou
> stranku. Docela trapne, nemoct se z Linuxu dostat na root.cz.]

Asi za to může proxy. Dělalo mi to i na Slackwaru v Lynxu i
Firefoxu.

Pomohlo zakázat cookies z roota i z iinfa, ale abych se tam
vůbec dostal, musel jsem tam poprvé zadat nějakou blbost s
otazníkem a nějakou jako proměnnou na konci, abych se dostal
přes proxy.

Pohoda, hezký den

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.