Notebook pro Linux - par otazek

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Neděle Červen 19 10:42:12 CEST 2005

NOVOGEAR administrator na novogear.cz wrote/napsal:
: Budu kupovat notebook pro Linux, nepotrebuji vydrz na
: baterky, preferuji radeji vetsi displej a vykon
: Pouzivam SUSE 9.3
:
: 1 - Funguje v Linuxu rozliseni TFT 15.4" WXGA 1200x800?

   Ano. Funguje - píšu z něho.

: 5 - Muzete mi doporucit nejaky model - 20000-30000,-Kc

   Nemůžu doporučit svůj kousek: UMAX 995WXC. Moc hlasitej větrák,
naprosto úchylně uložený USB. Ale jinak skoro všechno jede.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster