Pad Apache na Linuxu

Lukáš Kohout lukas.nick na tiscali.cz
Pondělí Červen 20 15:46:38 CEST 2005

Preji pekny den,

   mel bych dotaz ohledne Apache beziciho na Linuxu - konfigurace na
Interhosting.cz. Web zalozeny na redakcnim systemu vlastni vyroby doted
fungoval pri zatezi 2000 navstevniku denne bez sebemensiho zadrhnuti,
ale dnes v noci najednou padnul server a to tak, ze cely. Byl nutny
restart Apache. To se rano nekolikrat opakovalo, proto byla moje domena
vypnuta, zatimco poddomeny normalne dal funguji. Dopoledne jsem zkusil
orezat casti, ktere jsou trochu narocnejsi na vyber z databaze a domenu
jsme zkusili opet nahodit. Do minuty byl cely server opet na kolenou.
Divne je mi predevsim to, ze pri plne zatezi nebyl s nicim problem a pak
najednou to uprostred noci padlo a uz se to nedokazalo vzpamatovat.
Posledni tyden jsem pritom nemodifikoval zadny skript, takze by tam
nemela byt zadna zapomenuta nekonecna smycka. Kamarad odhadoval problem
s porusenou tabulkou databaze, proto jsem dal vsechny tabulky opravit a
cekam do vecera, jestli se pak mimo spicku podari web nahodit.

   Nesetkal se nekdo s necim podobnym? Za jakoukoli radu mockrat dekuji.

   S pranim pekneho dne
      Lukas Kohout
      admin www.zelpage.cz