root=/dev/md0 a kernel panic

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Červen 20 15:20:44 CEST 2005

Ing. Karel Babka napsal(a):

> DD,
>
> mám FC3, funkční RAID, a to i po restartu. Používám GRUB, v něm řádek
> kernel (hd0,0)/bzImage root=/dev/md0
> a v /etc/fstab přimontovaného /dev/md0 jsem upravil řádek
> /dev/md0                  /            ext3  defaults 1 1
>
> Butovací partyšna není zrcadlená, kernel se tedy najde, avšak
> nepřimontuje root na /dev/md0.

Bohuzel si moc nedelam poznamky k podobnym cinnostem, nicmene cca pred
mesicem jsem toto resil s Debianem/testing na AMD64, Nvidia radic pole.
Musel jsem pouzit Kernel 2.6.11, starsi neznal radic.
Nechtelo se mi resit preload a kdovi co pro natazeni modulu radice,
takze nakonec jsem  zakompiloval ovladac radice primo do kernelu. Pak mi
uz bezelo i bootovani z pole.
Pouzivam Lilo.
# Specifies the boot device
boot=/dev/md0