Pad Apache na Linuxu

Lukáš Kohout lukas.nick na tiscali.cz
Pondělí Červen 20 17:17:56 CEST 2005

Dobry den,

    dekuji za odpoved. Web bezi na *PHP* (4.3.10 -
http://forum.zelpage.cz/info.php) + *MySQL* (4.0.24-standard).

    Kdyz jsem tam omylem zapomnel nekonecnou smycku, tak doslo klasicky
k timeoutu. Stejny dotaz jsem hned zkousel vyvolat pres phpMyAdmina a
tam fungoval v poradku.

    Kdyz jsme hostovali na Banan.cz, server najednou zacal vyhazovat
hlasky o prekroceni limitu dotazu na databazi a bylo to cimdal castejsi
- pretizeny server. To bylo takove logicke, narust chybovych hlasek by
pozvolny, jak se postupne server zaplnoval. A pote ubyvaly, kdyz se
mamuti weby presouvaly na zvlastni server. Kdezto u nas vse v poradku a
najednou jako mavnutim kouzelneho proutku pad. Nas web nastesti neni tak
rozsahly, novinky jsou kratke clanecky, co se na deje na zeleznici (cca
1000 zprav, na hlavni stranu se zobrazuje 10 nejnovejsich), pak
fotogalerie (1500 zaznamu, na hlavni strance se zobrazuje 5 nejnovejsich).

    K serveru mam minimalni pristup, hostujeme na Interhosting.cz -
jedine co mi dali k dispozici, jen error a access log. Ani v jednom neni
nic podezreleho. Ted cekam na vecer, admini (ted nejsou online) by mi
meli domenu na zkousku pustit - orezal jsem vsechno mozne, nechal jsem
jen vypis 10 zprav-novinek na uvodni strance.

    S pranim pekneho dne
       Lukas Kohout