root=/dev/md0 a kernel panic

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Pondělí Červen 20 18:41:55 CEST 2005

Michal Čihař napsal(a):

>Zdravím

>Buďto musíš do initrd přidat sestavení raidu (což by možná distribuce mohla
>zvládnout sama) nebo jeho podporu zakompilovat do kernelu. Jinak se pole samo
>o sobě nesestaví.

Jo, podíval jsem se do konfigu kernelu a RAID ovladace jsou opravdu jako
moduly. To pole se sestavuje až v /etc/rc.d/rc.sysinit, já myslel, že
ještě před INITem, nechal jsem se zmást.
Zkusim to dat do ramdisku.
Díky.

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746