Fedora 4 a problemy s aRts a OpenOffice

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Červen 20 21:42:56 CEST 2005

Zdravim.

Nainstaloval jsem nacisto FC4. Chvili jsem zjistoval, jak vypada nove
Gnome a KDE a pak se vrtail ke svemu oblibenemu WindowMakeru. Pouzivam
ale nektere KDE/Qt aplikace (kalarm, psi), takze se KDE a hlavne aRts
uplne nevyhnu. Ze zacatku to tusim fungovalo vse, jak ma byt, ale te
najednou (nevim proc) se vyskytly 2 problemy:

1) Pokud spustim KAlarm a dam zkusit nejaky alarm, u ktereho mam zvuk,
tak se zobrazi okno s pozadim, dlouho se nic nedeje a asi po minute se
zobrazi teprv tlacitka, texty a prehraje se zvuk. Nekdy se soucasne s
tim jeste pusti KMix.
Totez se deje kdyz spustim kcontrol (Control Center) - zkusim nastavit
neco se zvukem a po stisku "Apply" se program zhruba na minutu zasekne.
Totez pri prehrani testovaciho zvuku. Typ vystupu mam na Autodetect,
zkousel jsem i ALSA a OSS.

2) OpenOffice 1.9.104 - ze zacatku nabihaly docela svizne (IMHO svizneji
nez 1.1.4). Ted, z niceho nic, se pri startovani po par sekundach
zastavi a nasleduje asi 20sekundova pauza, kdy nic nedelaji, nevytezuji
disk ani procesor a pak tepr pokracuji.

Zkousel jsem vymazat ~/.kde/ ~/.kderc a ~/.openoffice2.0/, ale nepomohlo
to. Kde mam hledat chybu? Ostatni aplikace, zda se, bezi normalne.
Jadro pouzivam distribucni 2.6.11-1.1369_FC4 a KDE a OpenOffice taky
(kdebase-3.4.0-5, openoffice.org-*-1.9.104-2).

Diky, Zdenek