Xorg-x11 a Radeon

lyon linux667 na centrum.cz
Úterý Červen 21 10:34:54 CEST 2005

Jaroslav Honsa wrote:
> Ja vam nepomuzu, mam stejne zkusenosti na Debianu Sarge, XFree4.3, jadro
> stejne, vlastni kompilace. Mam pocit, ze jsem nekde videl novejsi fglrx
> (mam asi 8.10.19) a zkusil bych novejsi jadro, ale zatim jsem se k tomu
> nedokopal.
> To jenom abyste nebyl sam...;-)
>
> Zdravi Jaroslav Honsa.

Abych netrhal partu, pridavam se rovnez se Sarge. Mam 2.6.8.1 kernel a
verzi ovladace 8.12.10, nicmene na strankach ATI je opet novejsi verze a
poprve jsem si vsiml take jakehosi installeru. Vidim ho poprve, takze
nevim, co umi, ale vypada to, ze ATI snad uz mysli i na ostatni distibuce.

Mrknete sami:
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

Vice info zde:
http://www2.ati.com/drivers/linux/linux_8.14.13-inst.html