Xorg-x11 a Radeon

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Úterý Červen 21 09:04:25 CEST 2005

On Mon, Jun 20, 2005 at 04:07:50PM +0000, Jakub Kocourek wrote:
> Máte někdo zkušenosti s oficiálním ovladačem ATI (fglrx) pod Gentoo
> 2005.0 ???
> V Xorg není pro Radeon9600 podpora DRI (direct rendering a vůbec práce s
> AGP), takže karta jede v PCI režimu :(
> Ovladač ATI běhá perfektně, ovšem má jednu podstatnou vadu - při pokusu o
> restart Xorg, přeskočení do konzole (framebuffer), či ukončení systému,
> jádro ZCELA zmrzne (asi "Kernel panic!"). Zjistil jsem, že toto dělá přímo
> modul jádra (fglrx.ko), v jakékoliv verzi.
> Jedná se o jádro 2.6.11-gentoo-r11 na Gentoo2005.0, xorg-x11-6.8.2-r1. Karta
> [...]
Ja vam nepomuzu, mam stejne zkusenosti na Debianu Sarge, XFree4.3, jadro
stejne, vlastni kompilace. Mam pocit, ze jsem nekde videl novejsi fglrx
(mam asi 8.10.19) a zkusil bych novejsi jadro, ale zatim jsem se k tomu
nedokopal.
To jenom abyste nebyl sam...;-)

Zdravi Jaroslav Honsa.