jak orezat pristup pres ssh:VYRESENO

Úterý Červen 21 11:08:53 CEST 2005

M. Foltýn" <konference na itnet.cz> wrote:
> asi tomu nerozumim, nebo jsem mimo, protoze jsem cely thred necetl,
> ale proc do /etc/hosts.deny nenapsat sshd : ALL a do /etc/hosts.allow
> sshd : vyjmenovane.povolene.ip.adresy  ??

a preco rovno do jedneho z nich nenapisat:

sshd : povolene hosty : allow
sshd : ALL : deny

Skratka niekto preferuje zakaz odvsade s povolenie z niektorych adries a
niekto naopak. A rozni ludia riesia problemy roznymi sposobmi.

Tot som narazil na server kde sshd bezalo cez tcpserver. na druhu stranu, v
spojeni s DNS listami roznych krajin by sa tak dali napriklad cinske IP
zakazovat velmi jednoducho.

M$ Win's are shit, do not use it !