jak orezat pristup pres ssh:VYRESENO

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Červen 21 21:06:01 CEST 2005

M. Foltýn wrote:
> asi tomu nerozumim, nebo jsem mimo, protoze jsem cely thred necetl,
> ale proc do /etc/hosts.deny nenapsat sshd : ALL a do /etc/hosts.allow
> sshd : vyjmenovane.povolene.ip.adresy  ??

Protoze jsem to nikde nenapsal :-) Potiz je v tom, ze mam doma internetovy
server, jsem zivnostnik bez zamestnancu a musim obcas chodit po zakaznicich.
No a behem meho pobytu u zakaznika mi nekdo zavola, ze "blablabla" a ja se
potrebuji podivat na svuj server. Jenze jednou jsem na zakaznikove ADSL,
podruhe v podnikove siti s domenou ceskafirma.com a podobne. Takze ja predem
nemuzu rici, odkus spojeni povolit.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz