Jak na telekonferenci

Martin Marek martin.m.888 na seznam.cz
Středa Červen 22 08:10:09 CEST 2005

From: xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net

> 	No oni to udelali de-facto dobre a je to spis feature
> nez bug. Takove verejne proxy jsou jednim z mala zpusobu, jak
> zajistit hovor mezi dvema zafirewallovanyma adresama.

Jo, ale většina z nás má počítanou linku,
já relativně v pohodě, můžu končit na 64/64 Kbit/s,
už se mi to stalo, holduji videocast a audiocast,
někdy je to i Live na CNetu www.cnet.com
avšak vše anglicky, mohlo by to být i v Čechách,
je to paráda, když člověk kouká do sálu,
kde to bzučí, pak to ztichne a už se online
vysílá přenos - buď přes Media Player nebo Real Player.

Ale proč to píši, zjistil jsem, že na audiocast,
tedy zvukový přenos stačí 20Kbit/s nebo
lépe 32 Kbit/s, takže 32/8 = 4 KByte/s.

No a když vidím, že Skype má někdy až 40
odchozích spojení kamsi, tak jako jsou
bugy v Windows i Linuxu (no flame pls)
a dělalají se pak patche (záplaty),
tak bajtíky naskakují a já nemám jistotu,
že nějaký hacker si nehraje s daty
na mém hardisku a nebo naslouchá přes
mikrofon, který mám stále připojený
k počítači.