Jak na telekonferenci

Vaclav Stepan w na zona64.cz
Čtvrtek Červen 23 18:16:27 CEST 2005

> na mém hardisku a nebo naslouchá přes mikrofon, který mám stále
> připojený k počítači.
>
> Ale jen má osobní úvaha, tak mě moc nebijte :-)
>
> Martin

Kvuli tomu maji nektere web kamery takove ,,spustitelne hledi''.
Konkretne prave Logitech to zduvodnuje jako ze sice muze dojit
k neopravnenemu zneuziti kamery po napadeni hostitelskeho systemu,
ale protoze mate nase hyper-super-darth-vader-hadr spustitelne
hledi, dotycny muze jenom poslouchat, ale nic neuvidi :-)

Samozrejme, ze je Skype proste jen dale rozvinuta spionazni sit
CIA, MIA, pripadne jine IA... (Konec koncu je to presmycka
(skype->spyke->spike = hreb, bodec, klas obili.
=> Kladivo na carodejnice.)

Zahrnuti podpory videa je jen dalsi krok...

Vaclav Stepan
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz