Zvukovka Intel 82801BA-ICH2 nezvuci

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červen 23 14:10:24 CEST 2005

DD,

Miroslav BENES <miroslav.benes na zdas.cz> wrote:
> Přeji krásný den !
>
> Dostal jsem novější PC, takže jsem si do něj přenesl svůj původní
> disk s nainstalovanou FC3. Po nahození do single režimu mi nástroj
> kudzu otestoval změny v HW a nastavil příslušné konfiguráky. Všechno
> funguje jak má, akorát zvukovka (on-board) nezvučí. Budu vděčný za
> jakýkoliv
> nápad (případně i za konstatování, že to v linuxu není podporováno).

> Všechno se tváří v pořádku, při přehrávání xmms se v artscontrol
> hezky
> zobrazuje vybuzení .. ale nic není slyšet. Přitom oba kanály (Master
> [...]

mozna jsem uplne mimo - ale v mem mainboardu integrovana zvukovka je
slyset pouze pokud prohodim line-in s line-out (nebo tak nejak).
Proste Windows namapujou ty konektory spravne. Linux naopak. Nikdy by
me nenapadlo, ze jejich funkce neni natvrdo zadratovana na desce. A
doporuceni nalezene googlem jsem bral jako pokus o spatny vtip :-)

D. Toman