Zvukovka Intel 82801BA-ICH2 nezvuci

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pátek Červen 24 10:04:36 CEST 2005

> mozna jsem uplne mimo - ale v mem mainboardu integrovana zvukovka je
> slyset pouze pokud prohodim line-in s line-out (nebo tak nejak).
> Proste Windows namapujou ty konektory spravne. Linux naopak. Nikdy by
> me nenapadlo, ze jejich funkce neni natvrdo zadratovana na desce. A
> doporuceni nalezene googlem jsem bral jako pokus o spatny vtip :-)

No ono se u některých desek dají zapojit extra konektory (Line in, Mic
in) na panýlek a na té on-board "svaté trojici" (výstup Line Out a
vstupy Mic In a Line In) se pak objeví výstup 5+1. Takže v tomhle směru
bych už se nedivil ničemu. Ale zkoušel jsem vždycky všechny 3 dostupné
konektory, takže vím, že to neleze ven odnikud :(