RPM error: failed dependencies:

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Červen 23 18:19:33 CEST 2005

On Thursday 23 of June 2005 16:07, Martin Cupak wrote:
> [...]

Google je kamarad - ja nasel :-)

> aha, diky za radu. balicky pro balicky...
> to je jednodussi zkompilovat vtun ze zdrojaku,
> coz uz jsem stejne udelal.
> no, s balicky si asi budu hrat nekdy priste.
>
> M.

No nevim, ale primo instalovat na RPM-based system je pomerne jista cesta k
vytvoreni kvalitne nespravovatelneho systemu.
Predpokladame-li, ze se jedna o instalaci OpenVPN, tak se daji sehnat rpm a
yum to doresi. Jen to chce trochu (nekdy tedy vetsi trochu) snahy ...

Karel