RPM error: failed dependencies:

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Čtvrtek Červen 23 18:26:21 CEST 2005

On Thu 23. of June 2005 18:19, Karel Salavec wrote:

> No nevim, ale primo instalovat na RPM-based system je pomerne jista cesta k
> vytvoreni kvalitne nespravovatelneho systemu.

Mnohokrat je to jedina moznost, ako doinstalovat non-us-free software,
pripadne aktualnu verziu nejakeho programu, pripadne nieco nie zrovna moc
standardne a rozsirene. A nie kazdy (v ratane mna) tusi a vie pouzivat .spec,
aby si vytvoril balik a ten potom korektne cez rpm nainstaloval do systemu,
pripadne pouzil checkinstall.

Ja tieto utility moc neovladam, ale mam v plane sa tomu pozriet blizsie na
zubky ;o)

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky