Jak na telekonferenci

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Červen 24 07:40:18 CEST 2005

Marťo,
<noflame>nedej na media a rozlisuj hacker a cracker</noflame>

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539