Jak na telekonferenci

Martin Marek martin.m.888 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 20:22:03 CEST 2005

Vašíku,

nauč se quotovat, to jednak, vysekl jsi to tak,
že to nedává smysl a myslím na www.idnes.cz
jsem četl, že jakýsi hacker určítým kódem
ovládal web kameru nějaké dívčiny
a šmíroval ji a dokonce byl za to odsouzen.
A jestli Tobě nevadí, že když si to
budeš rozdávat s přítelkyní a bude
to jakýsi počítačově nadaný úchyl
slyšet a mít z toho radost, tak
to Tě fak obdivuji.

Jo a dělám do počítačů již cca 20 let,
takže o tom něco vím, není bezchybný
žádný program a jsou bezpečnostní chyby,
které hackeři dokáží využít.

Jo a pokud se mě zeptáš proč to Ti
hackeři dělají, tak Ti odpovím prostě :
Jako naši spoluobčané, kteří malují
po čerstvě natřených fasádách.

Nechápu jak hackery, tak sprejery,
ale to je jen můj názor,
tak jsem zvědav co z toho zase vysekneš,
já jsem tvou zprávu nezkrátil

Martin