Zvukovka Intel 82801BA-ICH2 nezvuci (ne)vyreseno

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pátek Červen 24 10:12:07 CEST 2005

> Popis zvukovky :
>
> $ lspci
> 00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801BA/BAM AC'97
> Audio (rev 12)
>
> $ cat /proc/asound/cards
> 0 [I82801BAICH2   ]: ICH - Intel 82801BA-ICH2
>                     Intel 82801BA-ICH2 with AD1885 at 0xe000, irq 5

Děkuji všem za snahu.

Nakonec jsem to ale vzdal a poprosil jsem techniky, jestli by nějakiu
starší zvukovku nenašli. Takže původní Inteláckou (která nešla) jsem v
BIOSu zakázal, zvučím na nějakou prehistorckou ESS a mám klid. Ale až
budu mít chvíli času, možná ji zkusím znova aktivovat a ještě jednou ji
potrápím. Doufám jenom, že se s tou "novou" domluví a nebudou si dělat
naschvály.