Zvukovka Intel 82801BA-ICH2 nezvuci (ne)vyreseno

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Pátek Červen 24 14:19:02 CEST 2005

> Nakonec jsem to ale vzdal a poprosil jsem techniky, jestli by nějakiu
> starší zvukovku nenašli. Takže původní Inteláckou (která nešla) jsem v
> BIOSu zakázal, zvučím na nějakou prehistorckou ESS a mám klid. Ale až
> budu mít chvíli času, možná ji zkusím znova aktivovat a ještě jednou ji
> potrápím. Doufám jenom, že se s tou "novou" domluví a nebudou si dělat
> naschvály.

Myslim ze jsi o nic neprisel.
Nejsem si jisty [nechci kvuli tomu otacet], ale myslim ze mam taky tuhle
onboardovku. Rozchodil jsem ji, taky mi to delalo nesmysly s mixerem
[vzajemne ovlivnovani kanalu]. Tak ci tak, ta zvukovka ma naprosto
otresny vystup, nakonec jsem si sehnal Slavika [Zoltrix Nightingale] a
predu spokojenosti :)