clamav+spamassassin+qmail

Stanislav Mařík standa na doktor007.com
Pátek Červen 24 10:18:34 CEST 2005

> A jak mate definovany filtr v qmail-scanneru?
>
> jako spamassasin_fast, nebo verbose?
>
> pokud je jako fast, tak predmet neprepisuje. Viz dokumentace k spamc.
>

> S pozdravem

Já se omlouvám, ale už jsem z toho opravdu blbej. Vše jsem nastavoval
podle howto na:
http://www.gentoo.org/doc/en/qmail-howto.xml a pak podle spousty dalšího
co jsem našel v google.
Na serveru chci filtrovat poštu hned po přijetí a pak jí uložit do
maildir jak pro lokální uživatele tak virtuální (vpopmail).
Mám spuštěné tyto služby:
   clamd, spamd, svscan
spamc je klient pro spamd, jak ho mám spustit? Já myslel, že pošta jde
přes spamd a další filtry a pak se uloží do maildir odkud si jí
uživatelé stáhnou.