clamav+spamassassin+qmail

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pátek Červen 24 10:28:00 CEST 2005

> Na serveru chci filtrovat poštu hned po přijetí a pak jí uložit do
> maildir jak pro lokální uživatele tak virtuální (vpopmail).
> Mám spuštěné tyto služby:
>    clamd, spamd, svscan
> spamc je klient pro spamd, jak ho mám spustit? Já myslel, že pošta jde
> přes spamd a další filtry a pak se uloží do maildir odkud si jí
> uživatelé stáhnou.

Posta prijde pres qmail-smtp, ten ji preda qmail-scanner.pl (dik hodnote
promennne QMAILQUEUE), qmail-scanner ji pres spamc predava na kontrolu spamd
a pripadne jeste nejakemu antiviru. A zde je zakopany pes, qmail-scanner si
vola spamc a dava mu nejake parametry.
proto pri konfiguraci qmail-scanneru mu musite rici jak to chcete.

takze v okamziku kdy jste  volal configure je treba mu zapnout
verbose_spamassasin a ne fast (coz je default)
napr takto;
./configure --scanners verbose_spamassassin,.....

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo