clamav+spamassassin+qmail

Stanislav Mařík standa na doktor007.com
Pátek Červen 24 11:34:49 CEST 2005

> Posta prijde pres qmail-smtp, ten ji preda qmail-scanner.pl (dik hodnote
> promennne QMAILQUEUE), qmail-scanner ji pres spamc predava na kontrolu spamd
> a pripadne jeste nejakemu antiviru. A zde je zakopany pes, qmail-scanner si
> vola spamc a dava mu nejake parametry.
> proto pri konfiguraci qmail-scanneru mu musite rici jak to chcete.
>
> takze v okamziku kdy jste  volal configure je treba mu zapnout
> verbose_spamassasin a ne fast (coz je default)
> napr takto;
> ./configure --scanners verbose_spamassassin,.....
>

> S pozdravem

Díky za vysvětlení

Já jsem instalaci prováděl přes emerge v Gentoo, ale v
/var/qmail/bin/qmail-scanner-queue.pl by to stačilo změnit? Našel jsem tam:
my $sa_fwd_verbose='';

Ještě tam je

# st: wheter or not to run spamassassin in  fast or verbose mod
# remember that the routine sa_alt always set sa_fast to 1, by her own.
# Please run in fast mode, you can break the verbose mode with your personal
# local.cf, so better run in fast mode (If you like SA REPORT read the
docs).
#my $spamc_options='SPAMC_OPTIONS';
my $sa_fast='p';