RE: jak zamezit krusaderu aktualizaci času souborů

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Červen 24 12:22:53 CEST 2005

Jaroslav Lukesh <mailto:lukesh na seznam.cz> wrote:
> pomocí MC je vše v pořádku, ale krusader mi aktualizuje časy což
> nechci a nedaří se mi najít kde mu to zakázat.

	Pokud to není vlastnost aplikace, že to umí, pak máte smůlu, postup
je totiž přesně opačný - aplikace vytvoří a zapisuje soubor, časy přidělí
zpravidla OS a pokud se aplikace rozhodne, tak na ten handle později může
nastavit jiné časy (viz třeba generační rozdíly v implementaci utility strip
v elfutils - už jsem to lámal dlouze přesto na RH 7.X se mi to nepodařilo
přeložit ani pod GCC-3.2 (vím, to jsem si taky vyrobil...))