jak zamezit krusaderu aktualizaci času souborů

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pátek Červen 24 12:48:25 CEST 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

>Dobrý den,
>
>netušíte někdo prosím jak zamezit krusaderu (či za to může KDE?) v aktualizaci
>času souborů při rozbalování/kopírování? Při rozbalení pomocí MC je vše v
>pořádku, ale krusader mi aktualizuje časy což nechci a nedaří se mi najít kde
>mu to zakázat.
>
>Děkuji a omlouvám se za takový typicky wokenně-lamerský dotaz,

Zdravim,
typoval by som, ze tento problem u vas nastava iba ak si klepnete enter
na archiv a nasledne F5 a nakopirujete si jeho obsah kam chcete. Vtedy
to urobi, to co popisujete (updatne si cas a datum).
V pripade vsak, ze pouzijete klavesovu skratku ALT-U (unpack), tak sa
vam cely archiv rozpakuje a casy ostanu zachovane tak ako si to
predstavujete/by malo byt.
Ja viem, niekedy sa stane, ze chcete iba jeden konkretny subor z
archivu... na to som sam este odpoved nenasiel. :-)

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG