"OT" Re: Souboj s pravy na Suse enterprise serveru 9 pri pouziti cronu.

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Pátek Červen 24 13:01:13 CEST 2005

> se mi libi, jak kazdy pristupuje k linuxu jako ze to jsou
> windows a ze to tam nejak vyklika, aniz by si o tom zbla
> precetl:) a nejhorsi jsou ti, co sice houby vedi, ale mysli
> si, jak tomu vsemu desne nerozumi a nedaji si ani nic
> vysvetlit. to fakt je pak na sebevrazdu.

No zrovna tohle nebyl ten priklad. Poradit si nechal, upravil vse podle rad. A klikat nic nechtel. Jen mu proste nektere veci prisly nelogicke. Byl to Oracle dba, nikoliv Windows nebo Unix nebo Linux nebo ....jiny OS administrator.

TNX