"OT" Re: Souboj s pravy na Suse enterprise serveru 9 pri pouziti cronu.

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Červen 24 13:03:59 CEST 2005

On Fri, Jun 24, 2005 at 01:01:13PM +0200, Jan Kovář wrote:

> No zrovna tohle nebyl ten priklad. Poradit si nechal, upravil vse podle rad. A klikat nic nechtel. Jen mu proste nektere veci prisly nelogicke. Byl to Oracle dba, nikoliv Windows nebo Unix nebo Linux nebo ....jiny OS administrator.

ja to myslel spis takove postesknuti, nechtel jsem ho nijak urazit. ja jen, ze
jsem uz potkal tolik lidi, co od linuxu cekaj ze jsou to windows a pak jsou
nastvany ze ne, a ze nedejboze musi cist i dokumentaci:(
mk