ezmlm-send hlasi problem s qmail-queue

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Červen 25 00:03:45 CEST 2005

Lubomír Vogl wrote:

> Pouzivam Debian. Jako MTA mam Qmail. Posta chodi spravne.
>
> Instaloval jsem ezmlm ze zdrojoveho balicku debianu (nikoli apt-get
> install, ale rucni kompilaci, protoze nemam qmail instalovany z balicku a
> tudiz nemam vyresene zavislosti.)
>
> Po zaslani mejlu do konference se objevi hlaseni :
>
> @4000000042bbff0b2916b704 delivery 134: deferral:

ezmlm-send:_fatal:_temporary_qmail-queue_error:_unable_to_exec_qq_(#4.3.0)/
> @
>
> Co se s tim da delat ? Pripominam ze posta pres qmail chodi spravne.
>
> Pouzivam qmail-scanner-queue.pl. souvisi to nejak s problemem ?
>
> Kdyz jsem se dival do zdrojaku z deb balicku tak se oproti originalnim od
> DB lisily.drelusephu
>
> V googlu veskere dotazy na tento problem odkazovaly na qmail-queue patch a
> problem s celym qmailem. To ja ale nemam, qmail posila mejly spravne.

debiani balicek pro qmail ma uhnute soubory aby byly tam, kde je normalni
clovek ocekava :-). Takze IMHO ten ezmlm chce spustit qmail z debiani
lokace ale vy ho mate nekde jinde.
Ja bych si docasne presoupl ezmlm-send do ezmlm-send.orig a jako ezmlm-send
dal davku co spusti strace na ezmlm-send.orig a podival se, kde co hleda a
nenachazi a pak to nasymlinkoval.
Ciste reseni je ale pouzit balicek qmail-src a mate klid.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz