ezmlm-send hlasi problem s qmail-queue

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Pátek Červen 24 14:52:10 CEST 2005

Pouzivam Debian. Jako MTA mam Qmail. Posta chodi spravne.

Instaloval jsem ezmlm ze zdrojoveho balicku debianu (nikoli apt-get install, ale rucni kompilaci, protoze nemam qmail instalovany z balicku a tudiz nemam vyresene zavislosti.)

Po zaslani mejlu do konference se objevi hlaseni :

@4000000042bbff0b2916b704 delivery 134: deferral: ezmlm-send:_fatal:_temporary_qmail-queue_error:_unable_to_exec_qq_(#4.3.0)/
@

Co se s tim da delat ? Pripominam ze posta pres qmail chodi spravne.

Pouzivam qmail-scanner-queue.pl. souvisi to nejak s problemem ?

Kdyz jsem se dival do zdrojaku z deb balicku tak se oproti originalnim od DB lisily.

V googlu veskere dotazy na tento problem odkazovaly na qmail-queue patch a problem s celym qmailem. To ja ale nemam, qmail posila mejly spravne.

Lubomir Vogl
http://www.listicka.cz