Jak na telekonferenci

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Sobota Červen 25 12:36:36 CEST 2005

Dekuji vsem za odpovedi. nekteri mi psali i soukrome.
Pochopil jsem, ze gnomeeting je s netmeetingem velmi dobre kompatibilni
(ale pry musi se doinstalovat kodek GSM do netmeetingu )
da se rozumne provozovat spojeni i s videem pres pul zemekoule bez
problemu. Pri zhorseni toku vypadne nejprve obraz, pak teprve zvuk.
Kamery co byly ozkouseny jsou Logitech Webcam 3000 nebo
  SONY PCS-1P s prostorovým mikrofonem.

MOje predstava telekonference byla, ze misto psani mailu ci ICQ  si budu s
protejskem povidat a videt ho. Cili dohodnu se pak to nahodim.
Problemum se Skype nerozumim - proc by me nekdo mohl monitorovat apod,
nebo to nemuzu prislusneho daemona nahodit a shodit kdy se mi libi ?
Co me ma kdo pres meho klienta dale lezt - to je neco jako P2P sit, kde
nemuzu zakazat sdileni spojeni ?

Proc to proboha Linuxova komunita pouziva, kdyz je to close-source v
binarce a nikdo do toho nevidi ? Pripada mi to jako zaprodani ideam
na kterych je Linux zalozen - to je ze je Skype spyware je jasne,
jak jinak realizovat Orwella nez nachytat lidi na mamon (usetreni za
telefony)

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *