Zalohovani - paskova jednotka (HP Ultrium 960) - linux+windows

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Sobota Červen 25 13:02:05 CEST 2005

On Thu, 23 Jun 2005, Tomas Zejdlik wrote:

> Taky by me zajimalo, jak jednotlive komercni programky (v manualu toho
> bohuzel vetsinou moc neni) resi ukladani seznamu souboru, ktere jsou na
> te dane pasce umisteny - vytvareji si na zacatku pasky neco na zpusob
> "FAT" tabulky? Nebo si jen lokalne ukladaji na disk informace o tom, co
> na pasku bylo zapsano - a pak v pripade, ze bych chtel cist pasku na
> jinem pocitaci, tak bude nutne celou pasku zdlouhave precist??

Dobry den,

u DAT pasek to delaly nektere programy tak ze si vytvorily 2 "partitiony"
(paska odjela na druhou stranu a tam se zapisoval adresar). Pokud byly
takto naformatovany nedala se vyhodit ven hned ale az se vse zapsalo, pak
se pretocila a vyhodila. Takhle to delal program DATTool (velmi davno),
snad neco podobneho i Legato Networker.

U LTO ma byt pry nejaky radiovy cip v kazete kam si pise nejakou fatku
ale asi to je spise pripravene do budoucna .
Mame IBM ULTRIUM 1. generace (100GB) ale nejak jsem nepozoroval, ze by se
treba pretaceni na konec dat odehralo hned - a to mame i OEM dokumentaci
kde o pouziti radiocipu taky nic neni.

Jinak GNU SW jako amanda a afbacku si pisi seznam souboru do zipovaneho
souboru na disku zalohovaciho serveru (amanda) nebo klienta (afbackup)

BTW pouziva nekdo afbackup ? Muzete napsat zkusenosti s nim ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *