Zalohovani - paskova jednotka (HP Ultrium 960) - linux+windows

Sobota Červen 25 18:54:43 CEST 2005

On Sat, 25 Jun 2005, Petr Skoda wrote:

> U LTO ma byt pry nejaky radiovy cip v kazete kam si pise nejakou fatku
> ale asi to je spise pripravene do budoucna .
> Mame IBM ULTRIUM 1. generace (100GB) ale nejak jsem nepozoroval, ze by se
> treba pretaceni na konec dat odehralo hned - a to mame i OEM dokumentaci
> kde o pouziti radiocipu taky nic neni.

Pretoceni pasky samozrejme nebude nikdy okamzite. Ale kdyz je predem
znamo, kde se na pasce hledane misto nachazi, tak neni treba behem celeho
pretaceni prubezne cist znacky ohranicujici bloky a soubory, a tudiz je
mozno pasku pretacet podstatne rychleji (a nemusi se osoupavat
paska o hlavu).

Takhle to aspon afaik funguje na AIT, u LTO je to mozna jinak.

Jinak k puvodnimu tematu: mozna mame stesti, ale u nas se potreba neco
obnovit ze zalohy vyskytne maximalne jednou za nekolik mesicu. Navic
stejne vetsinou vystacime s uplne posledni zalohou, ktera je na diskovem
poli, takze neni vubec treba sahat na pasky. Takze otazku, zda by pri
obnoveni par souboru bylo potreba projet celou pasku, nebo ne, ani moc
neresime. :)