Jak na telekonferenci

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Sobota Červen 25 18:48:43 CEST 2005

On Sat, 25 Jun 2005 18:01:17 +0200 Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

>Co blbnete clovece? Je fajn mit free-software a jeste open-source a
>pokud je neco free ale closed nebo nonfree ale open budme radi i za to.
Aj ked sa mnohi OSS ludia ohanaju slobodami atd, pouzivanie closed source
(presnejsie proprietarnych technologii) ma aj nezanedbatelne prakticke nevyhody.
Hlavnou je, ze ked sa to nesprava tak ako potrebujes, alebo sa na vyrobcu krivo
pozries, si v *****. A software, ktory sa sprava presne tak, ako pozadujem, som
vlastne ani nestretol ;-).

Osobne sa preto snazim CSS vyhybat, hlavne v komercnej oblasti, a pouzivam ho,
len ked je riziko manazovatelne alebo tieto problemy az tak nevadia, napriklad v
rekreacnej oblasti (tvorba GPS map, hranie hier na Playstation).

S pozdravom,
Peter