Jak na telekonferenci

Vaclav Stepan w na zona64.cz
Úterý Červen 28 10:04:14 CEST 2005

On Thu, 23 Jun 2005 20:22:03 +0200
"Martin Marek" <martin.m.888 na seznam.cz> wrote:
Dobre odpoledne,

> Vašíku,
Nemyslim, ze bychom se znali a zcela jiste si netykame :-)

> nauč se quotovat, to jednak, vysekl jsi to tak, že to nedává smysl a
Vysekl jsem pouze cast, ktera mela vztah k odpovedi.
Prectete si Meta-FAQ konference.

> myslím na www.idnes.cz jsem četl, že jakýsi hacker určítým kódem
> ovládal web kameru nějaké dívčiny a šmíroval ji a dokonce byl za to
> odsouzen.
> A jestli Tobě nevadí, že když si to budeš rozdávat s
> přítelkyní a bude to jakýsi počítačově nadaný úchyl slyšet a mít z
> toho radost, tak to Tě fak obdivuji.

Jsou veci, na ktere nepotrebujete pocitac?

> Jo a dělám do počítačů již cca 20 let, takže o tom něco vím, není
> bezchybný žádný program a jsou bezpečnostní chyby, které hackeři
> dokáží využít.

Minuly prispevek byl psan v nadsazce. Nepouzivam Skype a neduveruji
Skype - a sice bych byl mirne prekvapen, kdyby za tim vazne byla
nejaka tajna sluzba, ale ke zneuziti to primo vybizi.

> tak jsem zvědav co z toho zase vysekneš,
> já jsem tvou zprávu nezkrátil
>
> Martin

Ja ano. Ale doufam, ze srozumitelne.

Preji pekny den