HW problem: Dve sitovky

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Červen 28 13:41:45 CEST 2005

On Sun, Jun 26, 2005 at 09:28:11PM +0200, Sniper_2 wrote:

> V tom stroji jsou jen tri karty (z toho ty dve nejdou rozchodit) takze myslim ze ke konfliktu nedojde.
> Samostatne take nejdou. Jen pod Win :-)
> Mezitim se mi podarilo jeste nejak rozchodit aspon toho 3coma s Tulip
> driverem. Ale porad mi nejvic vadi ta Gbs sitovka.

Vidim tri sitovky: 3Com (10/100), Intel (10/100) a Sundance--to bude asi
ta Gigabitova. Jste si jist, ze mate ten spravny ovladac? Takhle letmym
pohledem jej v kernelu nevidim.

Vzhledem k tomuto threadu
http://www.linuxquestions.org/questions/history/306153
je ten spravny a dobre funkcni sk98lin. Viz posledni prispevek.

-- Dalibor Straka