Jak na telekonferenci

Martin Marek martin.m.888 na seznam.cz
Úterý Červen 28 13:52:09 CEST 2005

Dobrá, noflame, ale přečti si pls co jsi dříve napsal
a tím Ti i zároveň odpovídám.

Martin

----------
----------
----------
Kvuli tomu maji nektere web kamery takove ,,spustitelne hledi''. Konkretne
prave Logitech to zduvodnuje jako ze sice muze dojit
k neopravnenemu zneuziti kamery po napadeni hostitelskeho systemu, ale
protoze mate nase hyper-super-darth-vader-hadr spustitelne
hledi, dotycny muze jenom poslouchat, ale nic neuvidi :-)

Samozrejme, ze je Skype proste jen dale rozvinuta spionazni sit CIA, MIA,
pripadne jine IA... (Konec koncu je to presmycka (skype->spyke->spike =
hreb, bodec, klas obili.
=> Kladivo na carodejnice.)

Zahrnuti podpory videa je jen dalsi krok...

Vaclav Stepan
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz