OT: soft patenty - vzorovy dopis

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Úterý Červen 28 15:14:47 CEST 2005

> jasneho. Vsichni
> na tom, jak
> odstin sede.
>
> takze vase argumentace je: vsichni vedi ze je zeme placata,
> takze ten, co tvrdi, ze je kulata, argumentuje nechutne,
> protoze je to prece jasne jak facka, zeme proste musi byt placka.

Nikoliv. Mame nejakou definici chudoby, ale vam se nelibi, tak zacnete vymyslet, ze to vlastne neni definice chudoby, ale ze to si jen nekdo mysli, ze to je chudoba. Jak se pak lidi maji domluvit. :-( Hlavne, kdyz se vam to hodi do kramu. Docela vam zavidim, ja bych to takhle nedokazal delat.

To moje popichnuti smerovalo k tomu, ze nektere veci nejde presne kvantifikovat, protoze na ne ma kazdy jiny nazor a kazdy je vnima jinak. Proto rikame, ze ten papir je bily, i kdyz to nekdo muze videt jinak, protoze bychom se jinak nedomluvili. Ale nekteri lide se hold domluvit nechteji. :-(

TNX