OT: soft patenty - vzorovy dopis

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Červen 28 15:48:30 CEST 2005

On Tue, Jun 28, 2005 at 03:14:47PM +0200, Jan Kovář wrote:

> Nikoliv. Mame nejakou definici chudoby, ale vam se nelibi, tak zacnete vymyslet, ze to vlastne neni definice chudoby, ale ze to si jen nekdo mysli, ze to je chudoba. Jak se pak lidi maji domluvit. :-( Hlavne, kdyz se vam to hodi do kramu. Docela vam zavidim, ja bych to takhle nedokazal delat.

> [...]

no vite, problem s definici chudoby je ten, ze se neustale meni. neni zadna
dana, pouzivana, definice chudoby. kazdy stat ji meri jinak, kazda instituce
ji meri jinak.

vy sem porad vnucujete myslenku, ze existuje definice chudoby. neexistuje.
jedine, co existuje, je momentalni verze minimalniho prijmu, ktery definuje
mpsv. a to se na me nezlobte, to me jako definice chudoby opravdu nestaci.
hlavne, kdyz podle ni zacnete delat normativni soudy, jako tu mnoho lidi dela.

kdyz uz chci neco hodnotit, tak se ale take musi lide domluvit na jednotce. a
jedine, co vy jste schopen je nemistne tu popichovat vsechny, co nesouhlasi
zrovna s tou vasi.

vykriky, ze 3/4 lidi u nas ziji pod hranici chudoby jsou sice pekne, ovse cele
to zavisi na definici teto hranice, a to je dost osemetna, a vubec ne jasna, vec.
vas krik, ze mam nechutnou argumentaci a ze se snazim vykroutit z neceho co je
zcela jasne, je totalni hloupost. nicim neargumentujete, a  pouze se to snazite
zastrit posmesky a odvadenim od tematu. definujte chudobu, a pak se muzemem
mluvit, kdo tu ma slabou argumentaci.