Samba jako clen domeny

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Červen 28 17:25:48 CEST 2005

Jan Kasprzak wrote:
: smbclient //linux/kas -U kas
:
: a zadam heslo, dozvim se, ze
:
: session setup failed: NT_STATUS_ACCESS_DENIED

	Update: pomoci "security = server" se muj problem vyresil.
Kdyz jsem si to zkousel na vedlejsim stroji nanecisto, tak jsem dospel
do stavu, kdy za nejakych okolnosti to fungovalo i se "security=domain",
ale nebyl jsem schopen tu konfiguraci zprovoznit na dalsim testovacim
stroji ani na ostrem stroji.

	Podle me je nejaky problem v tom, ze ten stroj v domene mozna musi
byt vytvoreny nejak specialne, nebo tak neco.

	S takovymto smb.conf mi to nekde fungovalo, ale nebyl jsem
schopen to prenest jinam, a po odebrani a pridani stroje z/do domeny
jsem nebyl schopen funkcnost zopakovat ani na puvodnim testovacim stroji:

[global]
   workgroup = DOMENA
   server string = Samba Server
   log file = /var/log/samba/%m.log
   log level = 4
   max log size = 50
   security = domain
#   password server = ntserver
   encrypt passwords = yes
   socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
   name resolve order = wins lmhosts bcast
   dns proxy = no
[tmp]
   comment = Temporary file space
   path = /tmp
   read only = no

	Jeste je jedna nestandardnost, kterou asi moje instalace ma:
Ja pouzivam klasicke UNIXove ucty (v passwd nebo aspon v nsswitchi),
a po NT serveru chci jen autentizaci. Cili zadny winbindd/idmap, nic
takoveho.

	Treba to nekomu pomuze najit vysvetleni. Ale v zasade
se "security=user" mohu zit.

-Yenya

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --