Samba jako clen domeny

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červen 28 18:03:32 CEST 2005

Jan Kasprzak píše v Út 28. 06. 2005 v 17:25 +0200:
> Jan Kasprzak wrote:
> : smbclient //linux/kas -U kas
> :
> : a zadam heslo, dozvim se, ze
> :
> : session setup failed: NT_STATUS_ACCESS_DENIED
>
> 	Update: pomoci "security = server" se muj problem vyresil.
> Kdyz jsem si to zkousel na vedlejsim stroji nanecisto, tak jsem dospel
> do stavu, kdy za nejakych okolnosti to fungovalo i se "security=domain",
> ale nebyl jsem schopen tu konfiguraci zprovoznit na dalsim testovacim
> stroji ani na ostrem stroji.
Mozna zalezi na blizkosti serveru. Neni v siti jeste nejake BDC?
Pokud prvni odpovi jiny nez PDC. Rozhodne bych password server v
konfiguraci uvadel, mozna lepe jmenem nez IP adresou. V DNS to asi bude?
Jinak bych to dopsal do /etc/hosts.

Najde se na samba serveru spravny master browser (tj. asi password
server)?
nmblookup -M -- -

Jen to tak zkousim, taky jsem mel obcas problemy a myslim, ze to bylo
nekde v teto oblasti, ale prislo mi to trochu jako alchymie :-(

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.