Jaky je rozdil mezi 2.4. a 2.6 (z pohledu desktopu) ?

Sniper_2 sniper_2 na centrum.cz
Čtvrtek Červen 30 13:45:09 CEST 2005

luc píše v Čt 30. 06. 2005 v 13:24 +0200:
Zdravim
> Pouzivam SWSUSP2 uspani uplne v pohode, probouzeni uplne v pohode.
> Hibernace nefunguje tak jak ma.... hibernuje ok >>> ale neporbere se z
> hibernace. Denne pozuivam USB disk a flash >> bezproblemu
Na svem notebooku (UMAX) take pouzivam 2.6.10-gentoo vcetne SWSUSP2 a vse
funguje tak jak ma i hiberinizace. Mohu take jen doporucit.
Jedine co zlobi, je ze po hibernizaci se nerozbehne USB mys (musim
vypojit a znova pripojit).

Na desktopu mam 2.6.11, a zatim jsem si nestezoval.