Jaky je rozdil mezi 2.4. a 2.6 (z pohledu desktopu) ?

luc xxlucas na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 13:24:03 CEST 2005

Dne čt 30. června 2005 12:50 Peter Surda napsal(a):
> On Thu, 30 Jun 2005 12:13:00 +0200 Miroslav BENES
> <miroslav.benes na zdas.cz>

> Tiez,

> Pls no flame, ja som jednoducho v nasadzovani systemov skor
> konzervativny, takze na zmenu potrebujem padny dovod. Na tu
> workstation som dal OS s 2.6 lebo nerobi nic dolezite a je pouzivana
> len na velmi obmedzene mnozstvo uloh.

Ahoj,

no nevim, nejsem zadny odbornik, ale i presto vyjadrim svuj subjektivni
nazor. Ja mam na svem pracovnim notebooku (kazdodenni prace cca 12
hodin) ASUS 6778Ne Mandriva Cooker s 2.6.10.

Jadro 2.6.x pouzivam od 2.6.0, 2.6.3 byla prvni trosku rozumna verze na
praci, ale i tak dost veci bylo nestabilni. dalsi dobra verze byla
2.6.8, zde mi pouze nefunovalo ACPI tak jak melo. Nyni mam 2.6.10 a
jsem plne spokojen.

Kernel panic jsem nezazil ani jendou, pri zapisu na USB netuhne. Prace s
diskem rychlejsi nez 2.4. (opravdu pocitove se mi zda daleko rychlejsi
2.6 >>> pozor nemam mereno jde pouze o muj pocit.). 2.6.10 pouzivam od
doby co vyslo vanilla jadro, to jsem kompiloval, pak jsem prekompiloval
MDK src kernel a pak jsem presel na kernel rady mm(svetljo) od MDK,
ktery jsem si sam prekompiloval.

Pouzivam SWSUSP2 uspani uplne v pohode, probouzeni uplne v pohode.
Hibernace nefunguje tak jak ma.... hibernuje ok >>> ale neporbere se z
hibernace. Denne pozuivam USB disk a flash >> bezproblemu

Docela dost mi vyhovuje udev. Ktery mi funguje tez bezproblemu.

Ja jsem spokojen. Nyni se chystam preskocit na 2.6.12

Nepovazuji se za znalce jsem tak spise mirne pokrocili uzivatel a zda se
mi ze jadro 2.6.x prinasi vice dobreho nez spatneho. Na desktop mohu
jedine doporucit. Na server bych urcite pockal tak na 2.6.20.....

luc
Linux 2.6.10-3.mm.s.29 Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz