Debian Etch + AMD64 + Dell PowerEdge 2850

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 30 14:05:23 CEST 2005

Dd,

On Tue, Jun 28, 2005 at 02:09:04PM +0200, Martin Duda wrote:
> [...]
> pouzito jadro 2.6.8 se kterym nefunguje raidovy radic v Dell serveru -
> Perc4e. Tento radic bezi az s jadrem 2.6.10. "Rozebral" jsem tedy
> oficialni cd-cko, pridal tam vlastni jadro 2.6.11, znovu sestavil obraz,
> vypalil, dokonce se mi podarilo nainstalit system, ale samozrejme, ze po
> rebootu system nenabehne, protoze je tam jadro 2.6.8. Chtel bych se tedy
> zeptat, zda-li existuje nejaka moznost rozumne instalace 64-bit systemu
> na tento server, resp. jestli to nekdo z vas jiz resil a jak dopadl? Dik
> moc predem za kazdou radu ci jen nasmerovani.

predpokladam, ze sis to jadro 2.6.11 udelal monoliticke. Pak
staci tesne pred rebootem vlezt na druhou konzoli (Alt+F2),
a jadro z CD-cka nakopirovat do /destination/boot a dale spravne
upravit grub tak, aby to jadro vzal jako default. Myslim, ze by
mohlo stacit v tom /destination/boot na to jadro vmlinuz-2.6.11
udelat symbolicky link na vmlinuz

Domnivam se (to nevim jiste), ze Debian startuje s GRUB-em
(alespon kdyz jsem ho instaloval naposled, tak to tak bylo)? Pak
je treba mit akorat to jadro nekde na filesystemu a po nabehnuti
grubu je mozne i skocit do prikazove radky, navest ho na spravne
jadro a nabootovat ho :-)

> S pozdravem, Duda

Zdravi
Honza Marek