Debian Etch + AMD64 + Dell PowerEdge 2850

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Úterý Červen 28 14:09:04 CEST 2005

Zdravim,

chtel bych se zeptat, zda-li ma nekdo zkusenosti s instalaci Debiana na
uvedeny server. Problem na ktery jsem narazil je ten, ze v distribuci je
pouzito jadro 2.6.8 se kterym nefunguje raidovy radic v Dell serveru -
Perc4e. Tento radic bezi az s jadrem 2.6.10. "Rozebral" jsem tedy
oficialni cd-cko, pridal tam vlastni jadro 2.6.11, znovu sestavil obraz,
vypalil, dokonce se mi podarilo nainstalit system, ale samozrejme, ze po
rebootu system nenabehne, protoze je tam jadro 2.6.8. Chtel bych se tedy
zeptat, zda-li existuje nejaka moznost rozumne instalace 64-bit systemu
na tento server, resp. jestli to nekdo z vas jiz resil a jak dopadl? Dik
moc predem za kazdou radu ci jen nasmerovani.

S pozdravem, Duda