HW problem: Dve sitovky

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 30 15:35:20 CEST 2005

Sniper_2 wrote:

> Tak to je skoda, asi mi nezbyde nic jinyho, nez vyhodit dalsi litr do
> novy sitovky, a nebo predelat server na Windows :-(

Berte muj prispevek jako nazor hardwerare ;-)
Ja osobne nemam sitovky 3com rad. Maji nejaky vlastni testovaci protokol,
ktery pokud vim, nejde nijak zakazat a sitovkam jinych vyrobcu obcas vadi a
nedomluvi se to. Ja osobne pro male site (2-10 PC) pouzivam levne "smejdy"
postavene na chipu RTL (Edimax, Planet, Asus) a pro vetsi site, nebo pri
pozadovane vysoke kvalite pouzivam sitovky Intel, IBM, D-link. Ty Intely
fakt nemaji chybu ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz