technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 1 00:12:12 CET 2005

Ctirad Fertr wrote:
> Jak obejít ? Pokud ta binárka neobsahuje žádný GPL kód, tak o žádném
> obcházení nemůže být řeč. Pokud ho obsahuje, tak mi nepomůže ani deset
> wraperů.

Ciste teoreticky...
Napisu nejaky driver, kde je funkce zjisti_pritomnost_hw(), ktera vypada
takto

zjisti_pritomnost_hw(void)
{
posli_na_port_10A0(0xFF);
hodnota=precti_port(0x10A1);
return hodota;
}

No a nekde jinde v driveru volam toto funkci takto

retval=zjisti_pritomnost_hw();
if retval==0xff
    {
    if windows
        {
        windows_alert_dialog("Hardware neni instalovan");
        }
    elsif linux
        {
        muj_wrapper_alert_dialog("Hardware neni instalovan");
        }
    exit 0;
}

Obsahuje nebo neobsahuje tento teoreticky driver GPL kod?
Jen pro dokresleni upresnim, ze vetsina vyrobcu vytvari driver nejprve pro
Windows a teprve po odladeni pripadne pracuji na portovani do Linuxu.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz