technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 1 00:48:23 CET 2005

Feyd wrote:

> Pravem silnejsiho ;) Zdrojak za zdrojak.

Ale ja nechci ziskat zadny zdrojak ;-) Me staci, kdyz mi nekdo vypise seznam
funkci kernelu, s jakymi parametry se maji volat a co delaji/vraci.
Napriklad potrebuji  zapsat na disk soubor. Takze kdyz budu vedet, ze
existuji funkce
otevri_soubor(jmeno)
cti_soubor(handler)
zapis_do_souboru(handler)
zavri_soubor(handler)
tak mi to staci treba na to, abych napsal driver rekneme na kopirovani ze
ctecky pametovych karet (fotaky) na disk a opacne. Bude tenhle driver pro
pametovou ctecku "odvozene dilo" ?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz