technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Březen 1 11:10:18 CET 2005

> Ale ja nechci ziskat zadny zdrojak ;-) Me staci, kdyz mi nekdo vypise seznam
> funkci kernelu, s jakymi parametry se maji volat a co delaji/vraci.
> Napriklad potrebuji  zapsat na disk soubor. Takze kdyz budu vedet, ze
> existuji funkce
> otevri_soubor(jmeno)
> cti_soubor(handler)
> zapis_do_souboru(handler)
> zavri_soubor(handler)
> tak mi to staci treba na to, abych napsal driver rekneme na kopirovani ze
> ctecky pametovych karet (fotaky) na disk a opacne. Bude tenhle driver pro
> pametovou ctecku "odvozene dilo" ?

Jenze zadny takovyhle stabilni interface kernel nema.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Quidquid latine dictum sit, altum videt.