technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 1 00:37:32 CET 2005

> Vyhody a nevyhody obeho uz tu byly nekolikrat do podrobna popsane. Ja,
> jako optimista, bych treba cekal, ze mi nekdy nekdo posle patch se slovy
> "hele, tady ti posilam opravu toho tveho driveru, ted to ze stribra dela
> rovnou zlato". Pesimista (nebo mozna zivotni realista) uz ceka prvni
> kousky poskozeneho HW na reklamaci a premysli, jak dokazat, ze za to
> mohl spatne upraveny driver...

B) je spravne :o)
Prodavam pocitace, tak jeden priklad ze zivota.
Prodal jsem PC zakaznikovi, pred predanim jsem mu vsechno predvedl, ze to
funguje. Po 14 dnech to prisel reklamovat, ze se to ani nerozsviti. Byla to
odpalena graficka karta. Tak jsem tam dal takovy srot, co mam jen na
zkouseni, widle nabehly pochopitelne do nouzoveho rezimu (neznaly kartu) a
rozhlizim se, co tam ma za programy, jak vypadaji ovladace HW a podobne. Mel
tam instalovany jakysi freeware program na pretaktovani grafickeho
procesoru. Nastesti ten program vytvarel jakesi backupy po kazdem
prestaveni. Takze karta, ktera mela behat na 333 MHz FSB byla nastavena na
666 MHz a to byl posledni zapis toho programu. A pochopitelne tam mel
Mikrosofti NHL 2004, coz je hra, ktera da sama o sobe zabrat graficke karte
i kdyz neni pretaktovana. Tak jsem to tomu panovi ukazal, on nastesti uznal,
ze to neni moje vina (se slovy "ja toho svyho parchanta zabiju") a koupil si
novou kartu.
Takze ano, B) je spravne :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz